Magazyny


Dość popularnymi magazynami „psychologicznymi” są:

- „Charaktery” – kiedyś bardzo go lubiłam, niestety jego „poziom” spadł a moje oczekiwania wzrosły, tak czy inaczej myślę, że warto o nim wspomnieć;
- „Sens” – bywają w nim ciekawe artykuły... nie pociąga mnie na tyle bym kupowała każdy numer… można oczekiwać czegoś więcej;
- „Ja, my, oni” (poradnik psychologiczny Polityki) – moje niedawne odkrycie, ciekawe podejście, nawiązanie do źródeł i teorii psychologów (takich jak np. Maslow, Fromm), można czegoś się dowiedzieć, coś sobie przypomnieć; nadaje się by uzupełnić swoją wiedzę a także by ją poszerzyć.

Trochę pokrewną tematykę ma:
- „Coaching” – nie jest jednak tak łatwo jakby się wydawało by go dostać. Gdy o niego pytam w salonikach prasowych najczęściej widzę wielkie zdziwienie, że takie coś jest, na stacjach paliw też go nie dostaniemy. Dla zainteresowanych pozostaje zamówić prenumeratę przez stronę internetową bądź zakupy w empiku. 😊

Dla zainteresowanych oswajaniem się z językiem hiszpańskim może ciekawą pozycją okazać się: „¿Español? Sí, gracias” (http://www.espanol.edu.pl). Mógłby być trochę „grubszy”, ale zawsze to jakieś dodatkowe źródło by móc poznawać ten język.

Pozdrawiam,
Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"