Przerwa, przerwa i po przerwie

 Witajcie!

 

Pomału do Was wracam 😊

 

Potrzebowałam chwili oddechu. Przy okazji zastanawiałam się nad różnymi kwestiami.

 


Czy znalazłam potrzebne odpowiedzi by iść do przodu? No cóż… chciałabym napisać, że tak…, ale to nie byłaby prawda. Ciągle szukam… możecie więc się spodziewać, że w tym roku jeszcze nastąpi przerwa na blogu…

 

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Qe_EjE80IMM
Wstawione na yt przez: ღ NightcoreGalaxy ღ, data: 15 wrz 2017
Tytuł: Nightcore→ Devil On My Shoulder

 

Niektórzy twierdzą, że 7.09.2021 r. rozpoczyna się nowy cykl numerologiczny (sporo stron wskazuje właśnie tę datę). Inni wskazują, że 28.09.2021 r. rozpoczyna się Nowy Rok Numerologiczny (data wskazana w "Czaromarowniku 2021"). Mnie bardziej przekonuje rok osobisty związany z dniem naszych urodzin i jego „rocznicami”…. trochę mniej zamieszania i różnych teorii. O roku numerologicznym i osobistym wspominałam tu.

 


We wpisie kilka słów o „Kot wśród gołębi” (Agatha Christie) wspominałam o słowach pewnego inspektora… nie cytowałam ich wtedy. Myślę, że nadszedł czas Wam je przedstawić (jeśli jeszcze nie zajrzeliście do pozycji):

 

„ – Nie sądzę, że to wariatka – rzekł Kelsey. – Myślę, że ona jest nadwrażliwa. Wiesz, są ludzie, którzy wiedzą, że w pokoju jest kot, znacznie wcześniej, nim go zobaczą. Gdyby urodziła się w afrykańskiej wiosce, mogłaby zostać znachorką”

„Kot wśród gołębi” Agatha Christie s. 113

 

Bardzo ciekawe słowa, prawda?

 

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach!

Airi





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"