Praca z cieniem

 Praca z cieniem

 

Nie będę się dzisiaj rozpisywać…

 W drugiej części wpisu krótki tekst, pierwotnie opublikowany na drugim blogu (który jak pewnie wiecie już nie istnieje).

Dialog. Mam nadzieję, że Wam się spodoba jako dodatek do głównego tematu dzisiejszego posta.


Zostawiam linki do dwóch filmików z yt, obydwa po angielsku dotyczą tytułowej "pracy z cieniem":

- Christina Lopes -> What Is SHADOW WORK? [5 Effective Ways To Do It!], 9 cze 2020 

- The Gem Goddess-> 𓂀 Shadow Work 𓂀, 26 mar 2020  

 


Pozostawiam ich treść do przemyślenia przez Was. Mam nadzieję, że do czegoś Wam się przydadzą.

 

Coś do posłuchania -> jace & clary | when the darkness comes, (xXWhisperOfDreamsXx) "The Mortal Instruments" (Lily Collins jako Clary, Jamie Campbell Bower jako Jace).


Airi

 

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 🐾

Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=J7Z_YlWp3Vo
Film: "Wiek Adaline", "The Age of Adeline". W roli głównej: Blake Lively
Filmik na yt opublikowany przez: ohmystars, 8 lis 2015
Autor filmiku: ohmystars


Dialog. Początki poznania

 

- W jaki sposób mogę zacząć poznawać siebie?

- A w jaki sposób poznajesz innych?

 

- Poprzez rozmowę.

- :śmiech: No tak, to jest jakieś wyjście, ale rozmowa to nie tylko słowa… Pamiętasz, prawda?

- :patrzy czekając aż rozmówca podejmie sam dalej temat:

- No dobrze… powiedzmy, że masz chwilową „pomroczność”. W czasie rozmowy oprócz słów liczą się również intonacja, gestykulacja czy chociażby mimika rozmówcy.

- Aaa… o to Ci chodziło. To wiedziałem. Faktycznie uznajmy, że miałem chwilową „pomroczność”.

- :uśmiech: Spróbujmy inaczej. Lubisz zwierzęta, prawda?

- Tak, oczywiście.

- Jak Cię zainteresują, co robisz? Dotykasz od razu?

- Raczej nie. Różnie to by mogło się skończyć. :myśli: Obserwuję!

- Bingo. I właśnie w ten sposób możesz zacząć poznawać siebie. Obserwując siebie w różnych sytuacjach, przyglądając się swoim przyzwyczajeniom, nawykom, temu co wywołuje w Tobie obawę i temu o czym nie chcesz mówić. I spróbować dojrzeć, gdzie leży źródło tych obaw czy niechęci by wspominać dane sprawy.

- Dziękuję za Twoje wsparcie.

- :uśmiech: To tylko ogólne pytania i uwagi. Reszta leży w Twoich rękach i wymaga Twojego zainteresowania i wysiłku. Ja mogę jedynie Ci kibicować w Twoich staraniach. Powodzenia.

- Będziesz przy mnie?

- Wiesz dobrze. Tak długo jak będziesz mi ufać będę z Tobą rozmawiał… a nawet, gdy przestaniesz ja będę miał Ciebie na oku, ale z oddali.

04.09.2017 r.

Jeszcze 2 małe dodatki muzyczne:

1) "tak...tak... to ja...", Obywatel GC, Grzegorz Ciechowski 

2) Just a Dream|| Jace and Clary", The Mortal Instruments - City Of Bones", "Dary Anioła: Miasto Kości", Autumn King.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"