Połowa 2023 r.

Połowa 2023 r.

 

Zbliża się czerwiec. Dobry moment na przyjrzenie się gdzie jesteśmy na swojej drodze i jeśli postawiliśmy sobie jakieś cele na 2023 r. to dobry moment by im się przyjrzeć oraz odpowiedzieć sobie na pytanie: „Co teraz jest dla nas najważniejsze?”.


To też dobry moment na podsumowanie swoich odkryć. I o tym jest właśnie dzisiejszy wpis.

 

Mniszek lekarski

Odkrycia, ponowne odkrycia i coś co ze mną jest od dawna

Ostatnio polubiłam oglądać nagrania na kanale Jenny Mustard (znałam jej kanał od dawna, ale wcześniej jakoś mi nie pasował, ostatnio go polubiłam i często tam zaglądam).

 

Nadal uwielbiam podcast „Not Just The Tudors” prowadzącą jest Profesor Suzannah Lipscomb.

Odkryłam „The Ancients” też od HistoryHit (tak jak „Not Just The Tudors”). Słucham głównie odcinków dotyczących bogów greckich, ale spodobał mi się też odcinek dotyczący Lilith.

Swój podcast prowadzi także np. Candice King („A Superbloom Podcast”). Możecie kojarzyć ją m.in. z roli Caroline Forbs z „Pamiętnika Wampirów” („The Vampires Diares”).

 

Jeśli chcecie podszlifować swój angielski polecam kanał English with Lucy. Znajdą tam coś dla siebie osoby początkujące – dopiero poznające ten język jak i znające angielski na poziomie średniozaawansowanym.

 

Kanał Dearly Bethany okazał się dla mnie nie tylko kopalnią wskazówek dotyczących odkrywania swojego własnego stylu i sposobu dobierania ubrań (choć czasem słuchałam go tylko ze względu na głos Bethany 😉), ale także motywacją do ruchu i ćwiczeń (od jakiegoś czasu systematycznie ćwiczy pod okiem trenera - Ben Crosswhite, stworzyli razem program- LeoSculpt, wcześniej stworzyła ona również kurs Master the Art of Personal Style, nie znam ich osobiście więc nie jestem w stanie powiedzieć czy są warte uczestnictwa).

 

Moim „go to” kanałem związanym z ruchem (kanałem, do którego stale zaglądam) jest nadal Yoga With Adriene. W tym roku lubię powtarzać 30 dniowy program Center.

Jeśli w czasie pracy przy komputerze czuję, że potrzebuję trochę ruchu zaglądam na kanał: Yuuka Sagawa, gdzie można znaleźć ćwiczenia trwające nawet jakieś 6 minut a pomagające by „szyja” (i nie tylko) nie doskwierała.

 

Angielski dla średniozaawansowanych

Polubiłam książki wydawnictwa Preston Publishing, szczególnie te związane z językiem angielskim. Na półce czeka na mnie też książka do hiszpańskiego tego wydawnictwa… ale musi poczekać aż osiągnę pewne założone sobie cele dotyczące angielskiego.

 

Innym odkryciem tego roku dla mnie była Roxie Nafousi, zwana „królową manifestacji”. Jest autorką dwóch książek ("Manifest: 7 Steps to Living Your Best Life" oraz "Manifest: Dive Deeper"), trzecią już napisała. Na youtubie można znaleźć różne z nią wywiady, w których opowiada o manifestacji i swoich książkach. Była gościem („gościnią”?) m.in. w This Morning.

 

Jestem w trakcie czytania „Mansfield Park” (autorka: Jane Austen, nie będzie to moja ulubiona książka tej autorki, ale czytam systematycznie chociaż po jednej stronie na tydzień), powróciłam też do „Breakfast at Tiffany’s” (Truman Capote).

 

Zaczęłam też ponownie oglądać „Bay Yanlis”. Ten turecki serial poprawia mi nastój. Tego potrzebowałam – czegoś o miłości,... czegoś lekkiego, zabawnego i przyjaznego dla oka.

 

 

A jakie są Wasze odkrycia?

 

Pozdrawiam

Airi

 

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 🐾

 

Ten wpis nie jest sponsorowany.

Zdjęcia zrobione telefonem.


W ciągu ostatnich 6 miesięcy najczęściej czytanym wpisem był:

Jarosław Gibas „Księga Ukrytych Praw”.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

kilka słów o "Gorszycielkach", J. Molenda