Recenzja. Mateusz Grzesiak „Success and Change”

Mateusz Grzesiak „Success and Change. Create Yourself”

 
                „Success and Change” Mateusza Grzesiaka jest książką dotykającą tematu szczęścia oraz zmiany - zmian dotyczących nas i kreowania siebie na nowo.


                Trudno jest mi ocenić jednoznacznie tę książkę. Niektóre treści (chociażby w części dotyczącej psychologii sukcesu) mogą spotkać się z różnorodną krytyką. Niektórzy odbiorcy mogą twierdzić, że to nie prawda, że informacje tu zawarte są w większym bądź mniejszym stopniu niezgodne z prawdą. Niektóre myśli mogą też zostać uznane za kontrowersyjne.

                Dzięki tej pozycji jednak kilka rzeczy sobie uświadomiłam. Pomogła mi ona spojrzeć na pewne sprawy z innej perspektywy. Co uważam za plus. Taki pozytywny impuls zawsze jest godny docenienia.

                Odnaleźć tu można między innymi część zawierającą Ćwiczenia (dodatkowy plus). Na początku książki można znaleźć dedykację, a tuż przed częścią poświęconą ćwiczeniom jako szósty rozdział/dział znajduje się Epilog – przyszłość, w którym zawarte jest również Podsumowanie.

                Sama okładka mnie akurat nie przypadła do gustu. Może przez ten dziwny uśmiech.

                Nie czytałam innych książek tego autora więc nie jestem wstanie stwierdzić czy coś się powtarza czy są tu zawarte same nowe informacje. Mogę jedynie nadmienić (a co jest warte wspomnienia), że Mateusz Grzesiak jest dość rozpoznawalną postacią w świecie osób interesujących się rozwojem osobistym.

                Reasumując jest mi ciężko stwierdzić jednoznacznie czy warto poświęcić swój czas na tę pozycję. Można znaleźć tu kilka ciekawych rzeczy, ale czasami osobiście mnie męczył sposób przekazywania informacji oraz podana treść. Było mniej więcej po równo (jak dla mnie) rzeczy na plus i na minus.

Pozdrawiam

Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)