Recenzja. „Pokoloruj swój świat!”

„Pokoloruj swój świat! Wzory relaksacyjne”

                Oryginalny tytuł „Pokoloruj swój świat!” to „Adult Coloring Book: Stress Releving Patterns”. Jest to książka z różnymi wzorami do pokolorowania.


                Ostatnimi czasy wraca się do prostych sposób na oderwanie od rzeczywistości. W tym wypadku jest to kolorowanie. Chyba każdy pamięta na czym to polega. To też swoisty powrót do dzieciństwa. Gdy tylko wzięłam publikację w ręce zaczęłam się śmiać :) jak byłam mała nie chciało mi się malować bo „rączka bolała”, a teraz? Ciekawy sposób na oderwanie się od różnych myśli i codzienności.

                Jest tu kilka różnych „szablonów” do „pomalowania”, pokolorowania – nawet z kilkadziesiąt. „Instrukcja” jest prosta. Potrzebne są kredki oraz brak „rozpraszaczy”. Zacząć możemy od tego rysunku, który najbardziej do nas przemawia i bierzemy się za kolorowanie. Gdy przestaje nas to bawić odkładamy książkę i kredki, robimy sobie przerwę do czasu aż znów mamy na to ochotę.

                Ciekawa zabawa. Chwila wytchnienia. Może to być dobry sposób na złapanie oddechu. Choć może to śmieszyć czy dziwić… ale jednocześnie może pomagać. Na pewno poprawia humor, jak tylko się zabieram do publikacji chce mi się śmiać ;) i to dobrze. Humor od razu poprawiony. W czasie malowania można skupić się na tej czynności, warto tak zrobić szczególnie przy malowaniu przy liniach by za nie nie wyjechać ;P.

                „Pokoloruj swój świat!” może być ciekawym sposobem na skupienie swej uwagi na czymś innym niż nasze problemy. Co za tym idzie może pomóc nam się zrelaksować. A przede wszystkim to sposób na swoistą zabawę i chwilowy powrót do dzieciństwa.

Przyjemnego kolorowania,

Airi

Komentarze

  1. Bawię się w "Antystresowy relaks kolorowankowy: W koronach drzew", ale ta mi się wydaje bardziej hardkorowa.
    Dobrze się koloruje kredkami akwarelowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, z tego co mi się zdaje to są one do siebie podobne ("Pokoloruj..." i "Antystresowy...") i mają działać na podobnej zasadzie. Są w porównywalnych cenach i wielkością też nie różnią za bardzo... z tego co mi się wydaje "Pokoloruj..." jest troszeczkę większa, ilość stron też aż tak się nie różni (wg podawanych ilości stron "Pokoloruj..."ma ich więcej)...zależy więc co do kogo bardziej przemawia, które wzory bardziej się podobają etc.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. Jego Świętobliwość Dalajlama "O Współczuciu"