Notka o "Ja jestem innym Ty"

HANNA KOTWICKA "JA JESTEM INNYM TY. "PRZEWODNIK..." I "KLUCZ DO KALENDARZA MAJÓW"" (Na podstawie prac Johanna Kossnera / wyd. orygin. 2002 i 2002 wyd 2 popr.)


Tym razem pomyślałam, że wspomnę o pewnej książce Hanny Kotwickiej.
Na różnych forach ezoterycznych można odnaleźć tematy dotyczące "kina dnia" i podobne do nich czy pogłębiające temat. I ta książka jest z nimi powiązana.

Są ludzie, którym nie podoba się kalendarz majów wg. wydawnictwa Pulsar (np. ukazują, że niektóre stwierdzenia są za bardzo chrześcijańskie), inni widzą plusy w tychże kinach dnia, pewnym jednostką bardzo podoba.

I tak np. dzisiejszym kinem dnia jest KIN 149 Czerwony Rytmiczny Księżyc (17.05.2016).

Książka, o której wspominam tłumaczy pewne zagadnienia związane z tym tematem (np. ton, fala).

P.S. aż sama się sobie dziwię, że do tej pory nie wspomniałam o tej pozycji... bo przygodę na pewnym forum ezoterycznym zaczynałam od czytania tematów na temat "ogólnych" horoskopów i podstaw numerologii oraz właśnie od Kinów dnia.


Pozdrawiam Was serdecznie
Szczególnie też pozdrawiam infe :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Chwila zatrzymania. Zaduma.

kilka słów o "Gorszycielkach", J. Molenda