Ciekawe miejsca w sieci (yt)


Ciekawe miejsca w sieci

Ciekawe kanały na yt


Internet jest bardzo ciekawą czeluścią 😉. Ostatnio natrafiłam na yt na kilka ciekawych kanałów.



1. The Gem Goddess – z nagraniami dotykającymi spraw związanych z ezoteryką. Podejmuje tematy: czakry, podnoszenie wibracji, kamienie i minerały. Widziałam też sporo nagrań ze stawianiem tarota… ja bardziej słuchałam tych innych (nawet te związane z poranną czy wieczorną rutyną 😊). 

2. Julie Nolke – znalazłam go „przez przypadek”, gdy potrzebowałam poprawić sobie nastrój. Nie wszystkie nagrania podobają mi się jednakowo…, ale jest sporo takich co wywołują uśmiech na mojej twarzy. Jedynymi z pierwszych jakie obejrzałam dotyczy rozmowy ‘Przyszłej Julie’ z ‘teraźniejszą Julie’ o pandemii i innych wydarzeniach z 2020 r. 

O pozwoleniu ludziom odejść...

Zastanawialiście się kiedyś nad tym, że w różnych etapach naszego życia nie tylko spotykamy nowych ludzi, ale także pewne, nawet bliskie przez jakiś czas osoby, z niego znikają (?). Jeśli nie (bądź chcecie poznać punkt widzenia kogoś innego) inspiracją może być dla Was nagranie zatytułowane "Letting People Go || Over Tea" . Kanał The Witch Of Wonderlust.

 

Pozdrawiam,
Airi

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 😘

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)