Po przerwie...komunikat


Witajcie 😊


Przerwa, przerwa i po przerwie 😊


😇
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1JfS90u-1g8
Tytuł: Breakfast at Tiffany's Opening Scene - HQ
Wstawione na yt przez: deepsandwich


„(…) until I know I’ve found the place where me and things belong together. I’m not quite sure where that is just yet. But I know what it’s like.(…) It’s like Tiffany’s.(…) If I could find a real-life place that made me feel like Tiffany’s, then I’d buy some furniture and give the cat a name.”

(Źródło: „Breakfast at Tiffany’s" Truman Capote, wspominałam o książce tutaj).


Jak minął Wam czas bez nowych wpisów na naszej Krainie Czarów? Dla mnie był to bardzo rozwojowy czas z wielu powodów. Nie zawsze było lekko, w końcu rzadko łatwym jest temat naszych blokad i stanięcie tuż przed nimi by móc im się lepiej przyjrzeć. Nieraz te nasze „ślepe uliczki” ukazują się bardzo niespodziewanie i wówczas nie jest łatwo odgadnąć co dalej zrobić.

Psalm 102 (101) Prośby wygnańca. Modlitwa trapionego, który znękany wypowiada przed Panem swą udrękę.

„(…)Dni bowiem moje jak dym znikają,
a kości moje płoną jak w ogniu.
Moje serce wysycha spalone jak trawa,
zapominam nawet o spożyciu chleba.
(…)
Jestem podobny do kawki na pustyni,
stałem się jak sowa w ruinach.
Czuwam i jestem jak ptak
samotny na dachu.
Każdego dnia znieważają mnie moi wrogowie,
srożąc się na mnie przeklinają moim imieniem.”

(Źródło: Pismo Święte Starego i Nowego Testamentu w przekładzie z języków oryginalnych Wydawnictwo Pallottinum, Poznań – Warszawa 1980).

Tak. Pewne rzeczy nie są łatwe.

Co się jeszcze działo podczas przerwy? Natrafiłam na kilka ciekawych „miejsc” w sieci, przybliżałam sobie różne tematy… czego owocem będą nowe posty 😉. Ponownie oglądałam fragmenty „Banaras” (indyjski film). Znalazłam też chwilę na odpoczynek i medytację. 21.06 był Międzynarodowy Dzień Jogi 😊.

Dla osób zainteresowanych tematami ślubnymi czy weselnymi… w tym także zasadami dobierania stroju czy ślubnymi faux pas ciekawym może okazać się artykuł Ireny Kamińskiej – Radomskiej właśnie na ten temat -> link. O samej stronie kobieta z klasą pisałam tutaj. Facebook kobiety z klasą -> link.

W międzyczasie minął czerwiec… a z nim ostatnie chwile pierwszego półrocza 2019 roku. To dobry moment by przyjrzeć się realizacji swoich celów, jeśli jakieś stawialiśmy sobie na ten rok. Czy zbliżyliśmy się do ich osiągnięcia? Na ile? Czy wszystko jest tak jak zaplanowaliśmy? Czy cel wymaga pewnych modyfikacji? A może wymaga zmienienia? Powodzenia w ich realizacji 😊.

Dziękuję za zaglądanie na bloga, także przy mojej mniejszej obecności. Wracamy do "cotygodniowych" wpisów (do odwołania 😉). :*

Mantra: Om gan ganapataye namaha sharanam Ganesha
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=eYuk0tcuN2Y
Tytuł: Poderoso Mantra Para Prosperidade e Remover Obstáculos (Lord Ganesha) Satyaa & Pari - Ganapati
Wstawione na yt przez: Vanessa Friggo

Pozdrawiam,
Airi
Wegański kotlecik/pulpecik :)
Do napisania/przeczytania 😄🙏

Komentarze

  1. Przepraszam za opóźnienia... na dniach powinien pojawić się na blogu nowy wpis...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że wróciłaś. Mam co czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"