Kamienie i minerały. Unakit


Kamienie i minerały. Unakit - pomoc w przemianie


Kamienie… wspaniałe kamienie… kolorowe kamienie… 😉


Jak wspominałam, chociażby przy okazji książki „Sekretnik współczesnej czarownicy” (post) coraz bardziej fascynuje mnie temat kamieni.

Temat ten przewinął się także tutaj na blogu przy okazji publikacji „Kamienie zodiakalne” (autorstwa: Bożena Krzywobłocka, Róża Krzywobłocka, link).

Lubiłam je od dawna… ale mało na ich temat wiem.
Moim ostatnim nabytkiem był Unakit.


Skoro mało o nich wiem... to zrobiłam o nim mały research 🙋
I tak Unakit ma być pomocny w medytacji. Wspiera osiągnięcie równowagi. Zarazem równowagi mentalnej, emocjonalnej jak również duchowej oraz pozbycie się psychicznych ograniczeń, które hamują indywidualny rozwój. Dobry towarzych w duchowych przemianach.
Znalazłam nawet gdzieś informację, że służy on/pomaga we wróżeniu z kuli. Wspominam to jako ciekawostkę 😉. Słyszałam, że nie jest łatwo taką kulę zakupić (szczególnie nie o miniaturowych wielkościach).
Podobno unakit ma również działanie ochronne przed promieniowaniem elektromagnetycznym (nadaje się więc by umieścić go przy ekranie telewizora).

Jak znacie jakieś wartościowe pozycje na ten temat - o kamieniach i ich właściwościach, proszę o informacje. Można się ze mną skontaktować za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na dole strony (po lewej stronie).

Pozdrawiam,
Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"