Kolekcje, magazyny


Kolekcje, magazyny


Przyznam szczerze, że gdy pojawił się pomysł na ten wpis miał on wyglądać trochę inaczej…


Od pomysłu na wpis do czasu, gdy zasiadłam do jego napisania zmieniło się sporo rzeczy…, także w tym o czym chciałam napisać.

Pragnęłam napisać o „Magazynie Joga”, o którym wspominałam już na Instagramie, ale został on zawieszony. Osobom, które miały prenumeratę oddano pieniądze… więc prawdopodobnie już w dotychczasowej formie nie wróci…

Chciałam wspomnieć jeszcze o jednym: Kolekcji kamieni i minerałów (National Geographic). Mam w swoim posiadaniu pierwszy numer ze złotem 😊. Niewielka buteleczka a cieszy. Niestety nie udało mu się dowiedzieć jak duże są kamienie, które dołączone są do dalszych numerów. Przez "światowe" zamieszanie nie miałam możliwości zobaczyć drugiego numeru „na żywo”. A po kontakcie z wydawcą (adres mailowy znalazłam na stronie, gdzie można zamówić prenumeratę "Minerałów świata") nie uzyskałam niestety odpowiedzi... ani jakie są one duże ani żadnej innej... mail pozostał bez odpowiedzi...😕



Powiązany wpis: Magazyny (link).



Pozdrawiam,
Airi

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 👄

Komentarze

  1. Udało mi się w końcu uzyskać pewną wiadomość dotyczącą wielkości kamieni w kolekcji, a mianowicie:
    "pudełeczko do przechowywania kamieni posiada wymiary 2,5x8,5x8.5. każdy kamień jest mniejszy od wymiarów pudelka aby swobodnie mógł się w nim zmieścić".
    Mam nadzieję, że ta informacja Wam w czymś pomogła.
    Pozdrawiam,
    Airi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)