Plany na styczeń 2021 r.?

 

Plany na styczeń 2021?

 

            Czy macie już jakieś plany na styczeń 2021 roku? A może szykujecie jakieś postanowienia… i jednym z nich jest lepsze dbanie o siebie?

 


            Interesujecie się jogą? A może dopiero się zastanawiacie czy jest ona dla Was?

 

            W każdym z tych przypadków w styczniu 2021 r. szykuje się kolejna okazja, by w realnym czasie z osobami mieszkającymi w różnych zakątkach świata praktykować jogę.

 

            Jest już coroczną tradycją, że w Nowy Rok można rozpocząć z jogą. 30 dniowym programem u Adriene Mishler, czyli z kanałem Yoga with Adriene (o którym już pisałam na blogu).

 

To link filmik z informację o 30 programie, tym razem pod hasłem: Breath. https://www.youtube.com/watch?v=JpWa4LtKe4c

 

            Ja mam w planach udział… już po raz trzeci. A Wy?

 

Pozdrawiam,

Airi

 

Powodzenia w życiowych poszukiwaniach

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"