Jane Austen - inspiracje

 

Jane Austen - kobiece inspiracje, cz. 3

 

Chwilę zatrzymamy się przy Jane Austen. Przynajmniej ja się zatrzymam... Przyłączycie się? 😉

 


Dzisiaj miała pojawić się nowa recenzja. Ostatnio jednak rzeczy w moim życiu są dość... nie sprzyjające skupieniu na lekturze... postaram się jednak to nadrobić... kto wie może w tym tygodniu pojawi się jeszcze jeden wpis... (nie obiecuję)

Ok. Ale dzisiaj o Jane Austen…

Na blogu wspominałam o takich książkach autorki jak:

- "Emma",

„Pride and Prejudice” ,

„Northanger Abbey”,

„Sense and Sensibility”.

 

Jeśli interesuje Was życie Jane Austen i/lub chcecie posłuchać czegoś po angielsku może zaciekawić Was:

- Kim była prawdziwa Jane Austen -> Who Was The Real Jane Austen? | Behind Closed Doors | Timeline 


Bardzo ciekawe nagranie. Przynajmniej dla mnie. Co Wy o nim myślicie?

Poprzednie wpisy z cyklu:

- Kobiece inspiracje,

- Kobiece inspiracje cz. 2,

Coś z czeluści Instagramu - kobiece inspiracje.

 Mam nadzieję, że u Was rzeczy mają się lepiej niż u mnie.


Pozdrawiam,

Airi



Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 🐾

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Viva l'Italia! 😉