Miłość?!


Miłość?!


Miłość…. można mówić o niej godzinami nie ukazując chociażby jej kawałka.
Wpis miał mieć tytuł „Głód miłości” bądź „Głód miłości według Beaty Pawlikowskiej” z czasem jednak zaczął nabierać inną formę…
Nie będę tu rozpisywać się z własnymi przemyśleniami na ten temat. Poniżej znajdziecie jednak kilka inspiracji by przemyśleć temat miłości z różnych perspektyw, w różnych kontekstach.
Zainteresowani?

Oblicza miłości

„Ile jestem Ci winien, ile policzyłaś mi za swą przyjaźń?” (happysad - "Zanim pójdę")
Znacie tę piosenkę? -> link do piosenki
Ostatnio „ciągle za mną chodzi”… i jej treść ma związek z dzisiejszym wpisem… ciężko więc było mi o niej nie wspomnieć 😊

Dawno, dawno temu ;p w czasach szkolnych bardzo spodobał mi się wiersz Czesława Miłosza „Miłość”. Odsyłam Was do tego utworu, jeśli go nie pamiętacie bądź nie znacie… „Nie ten najlepiej służy, kto rozumie” („Miłość” Cz. Miłosz). 😉 Nadal mi się podoba.

Beata Pawlikowska na swoim kanale na yt wstawiła ciekawy filmik o Głodzie miłości właśnie (o którym wspominałam wyżej, na wstępie). Natrafiłam na niego przypadkiem. Pomyślałam, że warto Wam o nim wspomnieć -> Link do nagrania.

Dodatek muzyczny, muzyka z yt… magiczna/muzyczna szkatułka:
- Shakira - Me Enamoré ->  link (po hiszpańsku, język hiszpański)
- Francesca Michielin - L'amore esiste -> link (po włosku, język włoski)
- Giorgia – Credo ->  link (po włosku, język włoski)
- Yalın - Bir Bahar Akşamı -> link (po turecku, język turecki) 😉 tę piosenkę też śpiewała Öykü w „Kiraz Mevsimi”

Były piosenki, wiersz, filmik Beaty Pawlikowskiej… czas jeszcze na jedno 😉

Ciekawe filmiki/mowy powiązane z tematem wpisu w różny sposób… 😊
Mowy TEDx
- Strach czy miłość?; ¿Miedo o amor? Tú decides | Bárbara Mori | TEDxIbero, TEDx Talks -> https://www.youtube.com/watch?v=lJujGjuAFF8  (po hiszpańsku, język hiszpański)
- Czy jesteś naprawdę szczęśliwa/szczęśliwy? A może tylko po prostu się uśmiechasz?;¿Eres feliz o solo sonríes? | Regina Carrot | TEDxUANL -> https://www.youtube.com/watch?v=FplBdCZjzUo (po hiszpańsku, język hiszpański)

Książki, które mogą okazać się inspirujące to np. D. Gmitrzak „Jak pokochać siebie. Przewodnik po świecie wewnętrznym kobiety” (link do recenzji) albo Bogdan Wojciszke „Psychologia miłości. Intymność, namiętność, zaangażowanie” (link do notki).

Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis okazał się inspirujący oraz przypadł Wam do gustu.

Pozdrawiam,
Airi

Nie stój w miejscu… idź przed siebie…
Powodzenia w życiowych poszukiwaniach 💗

P.S. zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania bloga. Na dole strony, tuż nad formularzem kontaktowym, znajduje się pole Obserwatorzy, kliknięcie Obserwuj umożliwia dołączenie do listy obserwujących i będących na bieżąco z nowymi wpisami. Zapraszam do kliknięcia 😉 :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"

kilka słów o "Gorszycielkach", J. Molenda