Dream Life Series, Lavendaire


Dream Life Series, Lavendaire


Wymarzone życie… żyć jak byśmy chcieli... brzmi świetnie, prawda? Tylko czego tak naprawdę chcemy? Szukacie podpowiedzi, narzędzi, które pomogą Wam to określić i rzeczy z tym powiązane?

Coś dla siebie możecie znaleźć przechodząc przez serię o Wymarzonym Życiu od Lavendaire... ale o tym poniżej :)


Wspominałam już o kanale i programie (tu post, w którym wspominałam o tym). Program głównie składa się z 10 nagrań, ale na kanale Lavendaire można znaleźć dodatkowe 2 nagrania (tu link do playlisty).
Zapisując się na wersję z mailami oprócz nagrań można skorzystać z zaproponowanych ćwiczeń, zdań do wykonania i odpowiedzieć na przedstawione pytania. Nie wszystkie wykonałam zgodnie z „instrukcją” autorki, dokonywałam pewnych modyfikacji, które czułam, że bardziej będą mi odpowiadać a będą mieć podobne skutki.

Główne tematy:

- Opanuj swój sposób myślenia,
- Odkryj na nowo siebie,
- Wyjaśnij, czego chcesz,
- Zrozum co Cię powstrzymuje,
- Podejmij działanie,
- Manifestowanie i zaufanie,
- Podróż i jej przeszkody,
- Samoopieka, zdrowe nawyki i znalezienie równowagi,
- Wymarzone życie pytania i odpowiedzi,
- Koniec serii wymarzone życie i ostatnia lekcja.



Ogólnie ciekawy pomysł, skłaniający do przemyśleń i wyboru drogi. Pewnego rodzaju punkt wyjścia do dalszej pracy.

Pozdrawiam,
Airi

P.S. jeśli szukacie innych źródeł związanych z wymarzonym życiem inspirującym może się stać filmik Gabrielle Bernstein https://www.youtube.com/watch?v=KsguKXQkous


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"