MarieTV


Szukacie ciekawego kanału na yt? Nie przeszkadza Wam język angielski bądź chcecie go podszkolić? Interesują Was tematy związane z rozwojem, duchowością, prowadzeniem własnego biznesu bądź oszczędzaniem pieniędzy?


Są takie miejsca w sieci, o których po prostu warto wspomnieć bo mogą nas zmobilizować do zadbania o siebie czy poznania różnych spojrzeń na interesujące nas tematy. Dzisiaj wspomnę o jednym z nich.

Jeśli poszukujecie ciekawego kanału na yt związanego z rozwojem, tworzeniem życia jakiego chcemy, powiązanego także z posiadaniem własnego biznesu zainteresować Was może kanał MarieTV.

Postacią główną – prowadzącą i osobą która funduje istnienie kanału 😉 – jest Marie Forleo. Można tam odnaleźć nagrania, które są odpowiedzią na pytania „słuchaczy”, ale także rozmowy z różnymi osobami np. Elizabeth Gilbert, Gabrielle Bernstein, Rick Hanson i wiele, wiele innych.
Poruszane są tu tematy związane z: duchowością, pieniędzmi, pracą nad sobą (związane
z produktywnością, pokonywaniem lęków, dzieleniem się własnym talentem/tym co potrafimy).

Moje pierwsze wrażenie, gdy trafiłam na kanał? No cóż, nie było tylko pozytywne. Stwierdziłam: może i ciekawe tematy są poruszane, ale pewne nazwijmy to „wstawki” trochę mnie irytowały. Z czasem przywykłam do sposobu „działania” tego kanału i nawet niektóre „wstawki” zaczęły mnie śmieszyć a inne zaczęłam po prostu ignorować.

Co dla mnie jest najważniejsze na tym kanale można znaleźć nagrania, które mogą inspirować, skłaniać do przemyśleń i wyciągania własnych wniosków.

Krótki filmik o Marie TV -> https://youtu.be/eL9AhsPWPog

Marie Forleo ma również własną stronę -> https://www.marieforleo.com

Jednym z haseł, które głosi prowadząca jest: „świat potrzebuje tego specjalnego daru, który tylko Ty posiadasz” (wolne tłumaczenie) oraz „wszystko jest możliwe do rozwiązania/ wszystko da się jakoś rozwiązać” (również wolne tłumaczenie).
W oryginale brzmi to „the world needs that special gift that only you have” oraz „everything is figureoutable😊.


Można by pisać długo jakie są filmiki na kanale (jest ich w tej chwili prawie 450), ale najlepiej samemu sprawdzić czy sposób przekazywania informacji odpowiada (nie musi każdemu). Z działalnością Marie Forleo powiązane są także: Copy Cure czy B-School (ale te w pełnej formie są płatne).

Pozdrawiam,
Airi


P.S. zdjęcie zrobione przeze mnie :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. M. Janiszewska, A. Klos „Jak być szczerym ze sobą"