Chwila zatrzymania. Zaduma.


Chwila zatrzymania. Zaduma...?


Długo zastanawiałam się nad tematem dzisiejszego wpisu. Miałam ochotę napisać i o tym, i o tamtym, albo jeszcze o czymś innym.
Ostatecznie wzięłam czystą kartkę, długopis i stwierdziłam, że napiszę coś trochę inaczej. Stworzyłam szkic posta... później dopracowałam go już na komputerze.


Jeśli lubicie wpisy o książkach… nie bójcie się, takie też w swoim czasie pojawią się na blogu.😀

Pomału widać zmiany w pogodzie i w przyrodzie. Coraz bardziej czuję zbliżającą się jesień. Do tego mam dziwne uczucie, że… skoro już jest wrzesień pora wziąć się do szeroko rozumianej pracy. Już nie jest tak gorąco, jest czym oddychać i budzi się we mnie coś co mówi – pora działać….
Ale… zanim zacznę… mam kilka pytań do siebie samej i by móc ruszyć z pełną parą muszę sobie na nie odpowiedzieć by nie gnać gdzieś co i tak ostatecznie mi się nie spodoba (owoce działań nie będą mnie satysfakcjonować).

Kilka pytań, które zadaje sobie:
- Czego chcę?
- Jaka chcę być?
- Jak chcę być postrzegana?
- Co mnie ostatnio zachwyciło?
- Dlaczego mam wybrać dany kierunek... co mnie się w nim podoba a co może okazać się "trudne do przełknięcia"?

Gdy tylko mam chwilę by móc się skupić wyciągam zeszyt, w którym zapisuje swoje przemyślenia a także odpowiedzi tego typu pytania. Lubię formę pisemną więc jeśli tylko mam czas (siły i ochotę 😉) by przysiąść z długopisem i zeszytem robię to.

Jeżeli podoba Wam się pomysł z pytaniami… i chcielibyście iść dalej. Może Wam się przydać/spodobać wpis na moim drugim blogu, o pisaniu listu (także do samego siebie) -> link nieaktualny, ale tekst napisany ponownie dostępny tu -> https://swiatairi.blogspot.com/2021/05/ludzie-listy-pisza.html


wstawione na yt przez: Peter Gundry | Composer
Tytuł: Beautiful Waltz Music - Autumns Embrace


Chowam się w swojej „małej jaskini”, przebywam na świeżym powietrzu. Nie mam za dużo czasu na rozmyślania, ale uznałam je za ważne, nawet w okrojonej formie 
😉.


Staram się nabrać dystansu do rezultatów moich starań. Nie jest to łatwe. Skupić się by jak najlepiej działać, dać z siebie wszystko… a reszta, która nie zależy ode mnie… uznać, że nie zależy ode mnie….odpuścić...

Na najbliższą przyszłość tego bloga wyciągnęłam kartę: „Mądrość. Nie staraj się kontrolować wszystkiego. Zaufaj mądrości boskiego planu.” (Opiekuńcze karty Cheryl Richardson). Co potwierdza nad czym powinnam się skupić a nad czym „nie łamać sobie głowy” 😜. Też macie z tym problem?

Nabieram dystansu. Szukam inspiracji i „powietrza”, przestrzeni by móc w pełni oddychać 😉.



Ostatnio nastraja mnie jesiennie (i nie tylko) pewien profil na instagramie -> aclotheshorse💝

I odrobina muzyki, która ostatnio porusza moją duszę (choć nie rozumiem słów 😉):
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=gLD7PbWXzSw
Wstawione na yt przez: EpicMusicChannel (EMC)
Tytuł: Ivan Torrent - Khae Momme | Epic Beautiful Inspiring Vocal Orchestral
Strona: https://ivantorrent.bandcamp.com/track/khae-momme

Zainteresować mogą Was poniższe filmiki Pick up Limes:
- Houseplant Care Tips For Beginners, czyli o dbaniu o rośliny doniczkowe podpowiedzi dla początkujących -> link 
- Finding Balance, czyli o odnajdywaniu harmonii -> link 

Oraz wpis na blogu „Jak mieć wspaniały dzień” również autorstwa Pick up Limes -> link.

Tytuł: Kobato complete song
Wstawione na yt przez: NyaLC
Piosenka z anime „Kobato” -> https://www.youtube.com/watch?v=ymjIxSQ2ar4


Pozdrawiam,
Airi

P.S. jak Wam się podobał dzisiejszy wpis?
P.S. 2. Najlepszym sposobem na kontakt ze mną jest formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony 😊. Zapraszam oczywiście także do czytania, obserwowania i komentowania.

A tu jeszcze zielono 😉

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. Jego Świętobliwość Dalajlama "O Współczuciu"