kilka słów o drodze do wewnętrznej równowagi....

Agnieszka Ornatowska, Bogusław Stępień „Droga do wewnętrznej równowagi, czyli jak wyluzować i pozbyć się stresu”


                „Droga do wewnętrznej równowagi” to pozycja poprzez, którą polubiłam Grupę Wydawniczą Halion i sensus.pl. To książka dzięki, której rozpoczęłam przygodę z tego typu książkami.



                Spodobało mi się połączenie swoistego opowiadania i treści przedstawiającej różne ćwiczenia. Jedyna rzecz, która mi nie przypadła do gustu to, że żeby poznać koniec historii trzeba wejść na pewną stronę internetową.

P.S. zdaje się, że było to wydanie pierwsze. Wydania drugiego nie czytałam.


Książka ma około 90 stron. Format przypominający zeszyt A5.
Niedawno zaczęłam ją czytać po raz drugi, chyba nawet teraz bardziej mi się podoba niż za pierwszym razem, choć włącza mi się od czasu do czasu żaróweczka 'ale'...


Happy new year! - Forest girl by Risa1
źródło: http://risa1.deviantart.com/art/Happy-new-year-Forest-girl-345842782, 04.12.2014
autor: Risa1

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. Jego Świętobliwość Dalajlama "O Współczuciu"