kilka słów o Balladzie. Tańcu mrocznych elfów

Maggie Stiefvater „Ballada. Taniec mrocznych elfów”


Tym razem pomyślałam, że przedstawię Wam „Balladę”, w końcu wieczory są dość długie i zbliżają się święta, czyli jest to jeden z lepszych momentów na wybór i pochylenie się nad "fantastyczną" lekturą 😉.


Na początku ciężko mi się ją czytało... by później znaczną jej część przeczytać w mniej niż przez pół dnia nie wiedząc co dzieje się wokół. Zaciekawiła mnie jak wciągnęłam się w jej treść ;)
Choć jest to druga książka z serii nieznajomość pierwszej części w niczym nie przeszkadza. Sama jej nie znam i  w niczym mi to nie przeszkadzało.
Główne postacie: James, Nuala.
Treść raz prezentowana z punktu widzenia mężczyzny (James), innym razem kobiety (Nuala). Do tego "dodatkiem" są wiadomości tekstowe.

Autor: Maggie Stiefvater
Podtytuł: Taniec mrocznych elfów
Ilość stron: około 320
Oprawa: miękka
Wydawnictwo: Illuminatio

Tytuł oryginału: "Ballad: A gathering of Faerie"



źródło obrazu : https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiuZeHFqYdWwi392OwrmhsLJkdJ7ffLLBB1NwtjpC3f47vJdKp


Przyjemnego czytania,
Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)