czwartek, 11 grudnia 2014

kilka słów o Balladzie. Tańcu mrocznych elfów

Maggie Stiefvater „Ballada. Taniec mrocznych elfów”

 
Tym razem pomyślałam, że przedstawię Wam „Balladę”, w końcu wieczory są dość długie i zbliżają się święta, czyli jest to jeden z lepszych momentów na wybór i pochylenie się nad wybraną lekturą.


Na początku ciężko mi się ją czytało, później jednak znaczną jej część przeczytałam w mniej niż pół dnia nie wiedząc co dzieje się wokół. Zaciekawiła mnie jak wciągnęłam się w jej treść ;)
Choć jest to druga książka z serii nieznajomość pierwszej części w niczym nie przeszkadza.
Autor: Maggie Stiefvater
Podtytuł: Taniec mrocznych elfów
Ilość stron: około 320
Oprawa: miękka
Format: A5



źródło obrazu : https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiuZeHFqYdWwi392OwrmhsLJkdJ7ffLLBB1NwtjpC3f47vJdKp

Przyjemnego czytania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz