kilka słów o Ciastkarstwie

Czesław Dojutrek, Andrzej Pietrzyk "Ciastkarstwo. Podręcznik technologii dla ZSZ"



Kolejna "odkurzona" przeze mnie książka. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego znajduje się u mnie w domu O.O. Któż by się spodziewał ;)


Ciekawa pozycja, która pomaga zrozumieć więcej na temat różnych wypieków, słodkości. Powiedzieć/napisać, że to publikacja z przepisami to zdecydowanie za mało.

Bardzo mnie zaciekawiła i obudziła we mnie "instynkt badacza", zaciekawiła mnie... choć tak wiem, nie jest to nowa pozycja, ale nie znaczy, że nie zawiera ciekawych informacji, nawet jeśli "obecnie" może pewne rzeczy robi się trochę inaczej.

Pozdrawiam,
Airi

Wydanie 6
Warszawa 1985
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Copyright z 1974 r.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. Jego Świętobliwość Dalajlama "O Współczuciu"