kilka słów o Muzyce świata (Siesta 3)

Muzyka świata, prezentowana przez Marcina Kydryńskiego, Siesta 3


Czas na coś muzycznego. Płyta nie jest nowością, zdaje się, że pochodzi z 2007 roku.


Po pierwszym przesłuchaniu nie za bardzo mi przypadła do gustu. Myślałam już, że niepotrzebnie się o nią pokusiłam, jednak po czasie, po którymś przesłuchaniu, nawet ją polubiłam. Bywa, że mam nastrój, kiedy ona mi nawet bardzo odpowiada. Innym razem zaś wolę trzymać się od niej z daleka ;)

Na płycie jest 15 utworów śpiewanych przez artystów z różnych krajów. Mamy tu np. piosenkę, która śpiewana jest m.in. przez Annę Marię Jopek.
15 piosenka jest swoistym Bonusem, a przynajmniej tak jest tu ona przedstawiana.


Dla tych, którzy zdecyduję się jej posłuchać: Miłego słuchania. :)

Pozdrawiam,
Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Recenzja. Jego Świętobliwość Dalajlama "O Współczuciu"