kilka słów o Wahadełku z kryształem górskim

Witam,


Tym razem pomyślałam, że wspomnę o czymś innym niż książka :)


Wahadełko, które mam przyjemność mieć w swoim posiadaniu już od jakiegoś czasu, może służyć właśnie jako wahadełko bądź jako łańcuszek z wisiorkiem (ładnie wygląda).

Łańcuszek ma długość około 40 cm, nie jest zbyt długi więc jeśli ktoś ma trochę większy obwód szyi i chciałby nosić wahadełko jako "wisiorek" powinien zaopatrzyć się w inny łańcuszek. Podobnie jeśli ktoś nie może nosić łańcuszków nie będących srebrnymi bądź złotymi.

Sam kamień może mógłby być większy, ale i tak zawsze mógłby być mniejszy (wg najdalej wysuniętych punktów ma około 3 cm).


Jeszcze nie dogadałam się z nim jako wahadełkiem, ale uwielbiam go nosić jako łańcuszek :)



Uwielbiam go nosić więc pomyślałam, że Wam o nim wspomnę. Gdzie kupić? W internecie można znaleźć różne wahadełka. Ja swój również zakupiłam w pewnym sklepie internetowym. Przesyłka przyszła bez problemów i nawet szybciej niż się spodziewałam :)
I do tego ten kryształ górski... (to odmiana kwarcu, ceniony w "ezoterycznych" kręgach choć nie jest to najbardziej w nich popularny kamień).


Pozdrawiam,
Airi

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)

Viva l'Italia! 😉