....

Witam serdecznie,

Zbliża się koniec kolejnego roku... 15.11.2015 r. minęły trzy lata odkąd publikuję tu różne posty. Któż wówczas by się spodziewał, że to tyle potrwa ;P


W tym czasie opublikowałam tu recenzje 73 książek i 17 notatek oraz kilka innych postów na przykład o pewnej płycie Justyny Steczkowskiej. Razem na tę chwilę opublikowanych jest tu 125 postów (z tym, bez niego 124 ;p). Blog wyświetlany był ponad 15 tysięcy razy - Dziękuję.

Dziękuję każdemu, kto chociaż na chwilę tu był. Dziękuję każdemu, kto w jakikolwiek sposób przyczynił się do powstawania opisanych przeze mnie rzeczy - głównie książek.

Zbliża się 2016 rok. Mam nadzieję, że będzie dla Was to dobry rok i zaczytany też ;)

Jak często będę publikować posty i czy w ogóle? Przyzwyczaiłam się do pisania o rzeczach, które przeczytam, jeśli więc będę miała siły, czas i zdrowie to będę nadal tu publikować różne rzeczy ;p Jak często, to już czas pokarze.

W każdym razie mam nadzieję, że do tej pory podobało się Wam nam blogu i będziecie go odwiedzać i czytać.

Wszystkiego dobrego. I samych dobrych i mądrych książek.

Airi

https://www.pinterest.com/pin/527765650058938619/; https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c8/de/9f/c8de9f9d626ef71c04e620abb7da18fd.jpg

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kilka słów o Mistycznym Tarocie Marzyciela :)